Kto sme? Precízna požičovňa inventára

Chceme Vám korektne pomáhať, aby ste mali k dispozícií precízne umytý, zabalený a pripravený inventár. Aj vďaka profesionálnym umývacím zariadeniam máme bezchybnú čistotu a hygienickú nezávadnosť, aby každý vyleštený kúsok bol prínosom na Vašom podujatí.

Využite naše služby naplno od prenájmu inventára, obrusoviny, mobiliáru a zariadení až po rýchly dovoz alebo dovoz. Čím ste nám vernejší, tým väčšiu zľavu získavate cez vernostný program. 

Často kladené otázky Kontaktujte nás
  • PrecíznePrecízne
  • KorektneKorektne
  • RýchloRýchlo

Čo o nás povedali Naši zákazníci

Váš šofér bol nielen milý, ale aj dobre naladený, ochotný, usmievavý. Ešte nás aj pochválil. Super sa s ním komunikovalo. Zavolala som mu, či by mohol prísť o pol hodinu skôr. Mohol, prišiel, ešte sa aj usmieval. Aj dievčatá chválili jeho prístup.

Júlia Esztergályos

Ústretovosť, promptnosť, zmysel pre detail, komunikácia vždy v dobrej a priateľskej atmosfére. Dávam 10 bodov z 10.

Peter Horony CEO | horony net s.r.o.

Bola som spokojná s komunikáciou pri objednávaní, aj so službami na mieste.
Ďakujem veľmi pekne za pomoc!!!

Mária Maroszová

Pán, ktorý objednávku priviezol bol ochotný a komunikoval na profesionálnej úrovni. Oceňujem návod k perkolátoru, ako aj ochotu vyriešiť našu objednávku z piatka na pondelok.

Lucia Fulierová Project Manager | Equita o.z.
Zobraziť všetky

Zodpovedáme najčastejšie Otázky a odpovede

Neviem si vytvoriť účet, resp. neprišiel som na to, ako ho môžem založiť. Ani po odoslaní objednávky som na to neprišiel.

Účet je možné si vytvoriť buď  kliknutím na registráciu  alebo počas procesu objednávania v kroku 3. Zakliknutím - Chcem vytvoriť účet sa zobrazia 2 okná, kde je potrebné vyplniť 2-krát  heslo. Po odoslaní objednávky sa zobrazí okno s poďakovaním za objednávku a súčasne informácia, že na Váš e-mail bol zaslaný aktivačný link, ktorý je potrebné aktivovať pred prvým prihlásením.

Pravdepodobne ste v procese objednávania nazaklikli vytvoriť účet, alebo ste nevyplnili heslo 2-krát.

Je možné odpočítať z ceny, ak sme nepoužili všetok inventár čo sme si objednali?

Nie je možné odpočítať z dodacieho listu to, čo Vám bolo dodané, nakoľko to bolo objednané, vyskladnené a dodané. Inventár Vám bol doručený a bol u Vás počas celého času prenájmu. Mrzí nás, že ste ich nemohli použiť.

Je možné platiť platobnou kartou?

Platobnou kartou nie je možné platiť. 

Je možná platba na faktúru?

Áno, platba na faktúru je možná, ale je dobré, aby ste vedeli, že noví klienti prvé 3 objednávky majú nastavenú platbu v hotovosti, aby sme ich mohli lepšie spoznať. Neskôr po dohode vieme povoliť úhradu na faktúru.

Kedy je potrebné platiť kauciu?

Kauciu je potrebné zaplatiť v prípade, že ste novy klient, aspoň pri prvých 3 objednávkach alebo pri prenájme zariadení (chladnička, mraznička, výčap...) alebo technológie (gril, fritéza, varné platne...). Zároveň je potrebné vedieť, že sme oprávnený vyžiadať si kauciu (zábezpeku)  až do výšky 100% z celkovej hodnoty prenajatého majetku. Kaucia má byť zaplatená vždy pred začiatkom prenájmu inventára (v hotovosti alebo na účet). Z kaucie sa odrátávajú prípadné straty alebo poškodenia majetku a zvyšnú sumu sme povinný vrátiť do 3 pracovných dní od vrátenia inventára (v hotovosti alebo na účet).

Prečo mám platiť za triedenie inventára?

Mrzí nás to, ale inventár bol vrátený neroztriedený, v nesprávnych bedničkách a v tomto prípade sme oprávnený účtovať si poplatok za celkových čas a personálne zabezpečenie na vytriedenie a zrátanie inventára a zároveň sa počty inventára a prípadné rozdiely upresnia klientovi až po jeho vytriedení.

 

Prečo ste mi naúčtovali poplatok za odvoz a likvidáciu odpadu?

Inventár bol vrátený so zostatkami jedla a iného organického a anorganického odpadu, a preto sme oprávnený Vám účtovať poplatok za odvoz a likvidáciu odpadu. Cena sa v takomto prípade určuje individuálne na základe výpočtov potrebného personálneho a technického zabezpečenia na likvidáciu odpadu, o čom budete písomne informovaný.

Doveziete mi inventár aj mimo Bratislavy?

Samozrejme, inventár vám vieme doviezť aj mimo Bratislavy. Stačí do poznámky v objednávke uviesť, že máte záujem o dopravu mimo Bratislavy, zadať adresu, prípadne aj iné detaily, ktoré by napomohli k hladkému dovozu a vykládke inventára. Cenu dopravy Vám doúčtujeme do objednávky dodatočne a pošleme na odsúhlasenie.

Je možné zmeniť spôsob dopravu v objednávke?

Áno, je to možné. Stačí nás kontaktovať telefonicky alebo mailom, aby sme upravili spôsob dopravy v objednávke.

Nenašli ste odpoveď? Spýtajte sa